کلاس c صنعتی چیست؟
نوشته شده توسط : faeghe

کلاس C صنعتی
املاک کلاس C ساختمان هایی هستند که معمولاً 20 سال یا بیشتر از عمرشان می گذرد، دارای چندین مشکل نگهداری معوق هستند و گاهی اوقات در مناطق کمتر مطلوب واقع شده اند.

ساختمان‌های کلاس C معمولاً پایین‌ترین نرخ‌های اجاره را در بازار به ارمغان می‌آورند که فرصت‌های سرمایه‌گذاری غیرفعال را کمتر در دسترس قرار می‌دهد.

برای سرمایه‌گذارانی که مایل به صرف زمان، پول و خلاقیت در این نوع املاک هستند، املاک صنعتی کلاس C می‌توانند با برخی نوسازی‌ها و به‌روزرسانی‌های قابل توجه به دارایی‌های با ارزش بالاتر تبدیل شوند و در صورت اجرای صحیح، رشد قابل توجهی ایجاد کنند.

املاک کلاس C همچنین می‌تواند فرصت‌های فوق‌العاده‌ای برای نوع مالک/کاربر کسب‌وکار باشد، زیرا پیشرفت‌هایی که انجام می‌دهید نه تنها به کسب‌وکار شما کمک می‌کند، بلکه به دارایی‌هایی که قبلاً مالک آن هستید نیز ارزش می‌افزاید!

هر آنچه که باید در مورد املاک صنعتی_location و logistics.jpg بدانید
مکان صنعتی و لجستیک
صنعتی تمایل دارد سایت هایی را بخواهد که بیشترین سودآوری را با کمترین هزینه از طریق اطمینان از حداقل بودن هزینه های تولید، سربار و توزیع داشته باشند.

ضرب المثل معروف "موقعیت، مکان، موقعیت مکانی" همیشه نقش بسیار زیادی در کارایی یک کسب و کار صنعتی داشته است.

با ادامه گسترش تجارت الکترونیک، عبارت جدید «لجستیک، تدارکات، تدارکات» اکنون رویکردی است که بسیاری از کسب و کارها برای جستجوی خود برای املاک صنعتی به کار می برند.

مسافت و مکان اکنون با تجزیه و تحلیل زمان سفر و تراکم ترافیک همراه می شود تا مشخص شود که سایت های آنها از لحاظ لجستیکی چقدر کارآمد هستند تا بتوانند کالاها را از تامین کنندگان خود دریافت کنند و سپس آنها را به پایگاه مصرف کننده خود ارسال کنند.





:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: